Ban Ki-moon om krigen i Palestina

Så kom han på banen, noe jeg etterlyste i mitt forrige innlegg. Og uttalelsen var som forventet; tynn og spinkel. Hva skal vi egentlig med UN (FN)? Det er et godt spørsmål synes jeg, fordi det er i konflikter som dette FN burde stå frem og banke mer enn hardt i bordet. Det burde finnes fredsstyrker som kunne settes inn umiddelbart, og ikke som det kanskje kan komme til å skje nå; lenge etter at konfliktene har medført massedrap.

Ban Ki-moon, dette er for tynt og det vet du!

Share

One thought on “Ban Ki-moon om krigen i Palestina

  1. lee says:

    Mr Ban Ki moon, din pingle så på din video på aljazerra din tale 29. jan . Skikkelig irriterrende, din svekling, du har ikke temperament som en asiat når det trengs. Du må vise litt muskler plasser ut fn styrker i gaza, vis isreal at de ikke kan bombe sivil befolkningen, og vi Hamas, at dere er der. Da fyrer ikke ikke mer raketter på Isreal.

    Jeg har en liten mistanke at det er store bror (USA) som bestemme i FN 😦 forbanna pingler hele gjengen i FN . FN skolene, og matlagre blir bombet , Jeg skammer meg over FN.
    Tør du ikke løse verdenskonflikter , please gå av.

Leave a Reply

